The story continues! - Reisverslag uit Doorwerth, Nederland van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu The story continues! - Reisverslag uit Doorwerth, Nederland van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu

The story continues!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

30 December 2013 | Nederland, Doorwerth

Mijn ervaringen in Duitsland hebben niet alleen maar vervelend uitgepakt...

Van 1 april tot 29 april ga ik naar Canada!!!
Vorige week ben ik een weekend bij Maryka op bezoek geweest in Duitsland en hebben we het nogmaals over het Nicole-goes-Canada plan gehad. Vanwege vervelende familieomstandigheden konden haar ouders helaas nog niets toezeggen, tot dat ik zondag 's avonds thuis kwam. Na eerst een uur gestuiterd te hebben kwam het besef; CANADA!

Vorige week maandag heb ik direct mijn vliegticket geboekt. Op 1 april vlieg ik om 12.20 van Amsterdam naar München, waar ik om 13.45 aankom en dan om 15.30 van München naar Vancouver waar ik om 17.10 lokale tijd (2.10 Nederlandse tijd) aankom.

Ik ben ontzettend enthousiast en heb er veel zin in! Mijn enige struikelblokje is het maximale gewicht van de bagage, want zeg nou zelf; 23 kg voor een maand?! Meestal gebruik ik dat in een week...

Het duurt nog 3 maanden voor ik daadwerkelijk vertrek, maar voor die tijd verschijnt er nog wel een nieuw verslag en anders zéker 1 als ik in Canada ben.

Voor nu iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Dikke kus,
Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doorwerth

Nicole

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 10328

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: