Canada! - Reisverslag uit Comox, Canada van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu Canada! - Reisverslag uit Comox, Canada van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu

Canada!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 April 2014 | Canada, Comox

Hi everybody!

Nou, ik ben in Canada!
Vandaag is mijn 3e dag hier na een reis van 27 uur.

Dinsdag om 7 uur 's ochtends begon de reis naar Schiphol. Om 9 uur was ik daar en na een kwartier had ik mijn koffer al weggebracht en was door de douane.
Om 12.10 ging mijn vlucht naar München, voordat ik het wist was ik al daar en moest ik 2 uur wachten op mijn vlucht naar Vancouver die om 15.30 vertrok.
De vlucht van München naar Vancouver was vreselijk, er zat een kind van een jaar of 4 voor mij die constant "MOMMY" bleef roepen. Zijn "mommy" was dat na een half uur al spuugzat en nam een slaappil. Zo duurt een vlucht van 10,5 uur behoorlijk lang!
Om 2 uur 's nachts Nederlandse tijd ben ik geland in Vancouver. (17.00 Canadese tijd) Vanaf het vliegveld ben ik met de Skytrain naar het centrum gegaan en daarvandaan met de bus naar de haven, Horseshoe bay. Vanuit daar ben ik met de ferry naar Nanaimo gevaren en daar werd ik opgewacht door Maryka en haar vader. Na nog eens 1,5 uur met de auto kwam ik aan in Comox en zat mijn 27 uur durende reis er op!

Gisteren zijn we 's ochtends even naar het strand hier iets verderop gelopen. Gisterenmiddag heb ik mijn eerste frozen yoghurt gegeten bij een bakkerij/chocolaterie/koffiebarretje. Gisteravond ben ik al om half 9 naar bed gegaan, de jetlag kwam om de hoek.

Vanochtend zijn we even wezen shoppen in de "Comox city mall" Dat ze het een mall mogen noemen verbaast me, de "mall" in Doorwerth is groter.

Verder is alles hier Canadees/Amerikaans groot. Heel leuk om te zien maar niet echt geschikt voor Europeanen :)

Binnenkort weer een nieuw verslag!

Byebyeeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Comox

Nicole

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 10319

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: