Duitsland 2.0 - Reisverslag uit Wackernheim, Duitsland van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu Duitsland 2.0 - Reisverslag uit Wackernheim, Duitsland van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu

Duitsland 2.0

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

25 Oktober 2013 | Duitsland, Wackernheim

Zoals beloofd komt hier mijn verslag vanuit Wackernheim.

Afgelopen woensdag ben ik met een afgeladen auto naar het nieuwe gezin in Wackernheim gereden. Na een reis van 4 uur kwam ik hier aan en kon ik meteen aan de bak! In dit gezin zijn wederom 2 meisjes, zij zijn alleen een stuk jonger, namelijk 16 maanden en 4 jaar. Heel wat anders voor iemand die normaal gesproken niet zo heel dol is op kleine kinderen. De moeder werkt voor ZDF en de vader is arts.

Ik heb hier een eigen appartementje in het huis met een groooooooote slaap/woonkamer, een keuken en een badkamer.

Gisteren ben ik met de bus naar de universiteit in Mainz geweest om te kijken of ik daar deel kon nemen aan een taalcursus, alleen is dat helaas niet mogelijk. Daarna had ik 's middags de zorg voor de oudste omdat de moeder met de jongste naar de kinderarts was.
Terwijl ik met de oudste alleen was ben ik van een opstapje gevallen, resultaat: een klein scheurtje in mijn knieband.

Verder staan er komende week nog wat leuke dingen op het programma; zondag ga ik naar Maryka, het andere au-pair meisje en donderdag heb ik daar een Halloweenfeest. Als alles meezit ga ik dan volgend weekend naar Frankrijk, een weekendje naar de oma van de kinderen.

Voor nu was dat het weer, ik ga nu heerlijk onder het genot van een kopje Pickwick thee (Duitse thee is niet te hachelen) en pepernoten The Voice of Germany kijken.

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wackernheim

Nicole

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 10329

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: