Change of plans - Reisverslag uit Doorwerth, Nederland van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Doorwerth, Nederland van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu

Change of plans

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

19 Oktober 2013 | Nederland, Doorwerth

Goed... Op dit moment ben ik thuis.
Ik zou afgelopen donderdagavond naar huis komen en morgenavond weer terug gaan naar Mutterschied maar het is even iets anders gelopen...

Het gezin en ik lagen elkaar niet zo goed. Begrijp me niet verkeerd, ik was dol op de kinderen en zij op mij maar de arbeidsomstandigheden waren ronduit slecht. Ik wil niet te diep in detail treden maar vorige week donderdag is de bom ontploft en ben ik op zoek gegaan naar een andere familie. 's Avonds had ik al contact gelegd met verschillende gezinnen en ik ben zaterdags op gesprek geweest bij een gezin in de buurt van Mainz en daar ben ik aangenomen! Donderdagochtend belde de moeder van het eerste gezin dat ik volgende week niet hoef te komen.
Woensdag vertrek ik weer naar Duitsland, dit keer naar Wackernheim en ik hoop dat dit een succesvoller avontuur wordt.

Het nieuwe gezin bestaat uit vader (arts), moeder (afdelingschef bij ZDF), Lela (16 maanden) en Malu (4 jaar)

Verder heb ik ook leuke dingen beleefd in Duitsland, zo ben ik verschillende keren met Maryka op pad geweest. Afgelopen maandag hadden we een Thanksgivingdiner en woensdag zijn Maryka, haar gastmoeder Diana en ik een dagje naar de Eiffel geweest. Deze mensen hebben mijn niet zo prettige verblijf een stuk draagbaarder gemaakt en daar ben ik ze heel dankbaar voor! Nu staat er volgende week donderdag nog een Halloweenfeest bij hun op het programma.

Zodra ik mijn draai in het andere gezin gevonden heb verschijnt er weer een nieuwe blog!

Tschüssiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doorwerth

Nicole

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 10325

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: