De voorbereidingen so far. - Reisverslag uit Doorwerth, Nederland van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu De voorbereidingen so far. - Reisverslag uit Doorwerth, Nederland van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen so far.

Door: Nicole Lenz

Blijf op de hoogte en volg Nicole

26 Augustus 2013 | Nederland, Doorwerth

Morgen is het nog maar 2 weken tot vertrek.

Ik heb bijna alles rond. In de afgelopen weken heb ik mijn abonnementen opgezegd, mijn zorgverzekering stopgezet, mezelf uitgeschreven bij de gemeente en vooral veel geshopt! Ik hoef alleen nog maar mijn auto te schorsen.
Mijn treinkaartje naar Koblenz is binnen, ik stap 10 september om 9.48 op de trein in Elst.

De komende 2 weken zijn behoorlijk vol gepland. Zo ga ik morgen een dagje naar de Zwaluwhoeve, donderdag op kraamvisite, mijn achterachternichtje Lizzy bewonderen, zaterdag heb ik een ''afscheidsbarbecue'' met afscheid tussen aanhalingstekens want na 9 dagen in Mutterschied kom ik alweer terug naar Nederland voor het jaarlijkse familieweekend.
En dan vrijdag de 6e ga ik indoor skydiven ( bedankt oma, opa & mams voor dit supergave verjaardagscadeau) en aansluitend een weekendje België. Al met al is het maar goed dat ik niet veel meer hoef te doen, anders zou ik in zware tijdnood komen.

Mijn volgende berichtje komt hoogstwaarschijnlijk vanuit Mutterschied.

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doorwerth

Nicole

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 10333

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: