Het Berliner leven - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu Het Berliner leven - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Nicole Lenz - WaarBenJij.nu

Het Berliner leven

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 September 2015 | Duitsland, Berlijn

Hi!

Hier weer een kort verslag uit het altijd fijne Berlijn.

Mijn leven gaat hier zo zijn gangetje. Ik voel me af en toe nog steeds toerist in eigen stad. Inmiddels begin ik hier steeds meer mijn draai te vinden. Eigenlijk durf ik wel te stellen dat ik alles redelijk op een rijtje heb; Leuke vriend, leuk sociaal leven, leuk huis en leuke baan.

Een paar weken geleden is Alicia hier op bezoek geweest. We hebben een aantaal toeristische dingen gedaan maar ook heerlijk lui gedaan.

Ook is mijn familie een weekend hiuer geweest om de állerlaatste dingen in huis af te ronden, dat wil zeggen dat ik nu helemaal klaar ben en dan mijn huis nu ook een echt thuis is.

Wat betreft mijn vriend, hij is alles wat ik niet zoek in een man; het is een Nederlander van mijn eigen leeftijd en hij is maar iets langer dan ik... Desondanks ben ik stapelgek op hem en we hebben het heel fijn samen. Toen ik de afgelopen dagen in het ziekenhuis lag was hij zo lief om elke dag langs te komen en nu logeer ik even tijdelijk bij hem omdat het niet zo verstandig is om elke keer 12 trappen op te lopen met deze operatiewondjes.

Zoals gezegd leer ik steeds meer van de stad kennen en ik begin nu mijn favoriete plekjes te krijgen.

Wat ik nu ga zeggen klinkt heel arrogant maar sinds ik in Berlijn woon erger ik me dood aan toeristen. Je vindt ze hier overal met hun vervelende herriemakende rolkoffertjes en veel te grote stadsplattegronden.

Verder gaat alles hier z'n gangetje, ik werk, eet, slaap, onderhoud sociale contacten en in het weekend ben ik thuis of onderweg met Mike.

Eind september ben ik weer een lang weekend in Nederland te vinden.

Dikke Schmatzi vanuit Berlijn!

-Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Nicole

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 10277

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: